Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji


                                      Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym (Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że zwołuję  XXXIV Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się:

     20 grudnia  2012 r. o godz. 9.00

Miejsce obrad – Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 5

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do  porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z  XXXIII Sesji RM.
4. Interpelacje Radnych.
5. Przyjęcie projektu budżetu Gminy na 2013 rok.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2012.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV / 23 / 11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2012 – 2024.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania cmentarza komunalnego w Międzyzdrojach i Lubinie.
9. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika samorządowego zakładu budżetowego Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach – Adama Celińskiego do załatwienia indywidualnych spraw z zakresu gospodarowania odpadami.
10. Projekt uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
11. Projekt uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
12. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13. Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
14. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
15. Projekt uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, obowiązującej na terenie Gminy Międzyzdroje.
16. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
17. Projekt uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzyzdroje.
18. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla wypoczynkowo-mieszkaniowego „Wesoła” w Międzyzdrojach.
19. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienia nieruchomości (Zwycięstwa 3).
20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (na ułożenie TV Kab. oraz internetu).
21. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (ul. Światowida 6).
22. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (ul. Kolejowa 3).
23. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii” na 2013.
24. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych” na 2013 rok.
25. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach w zakresie dofinansowania i utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.
26. Stanowisko Rady Miejskiej  w sprawie wezwania do usunięcia naruszenia prawa.
27. Projekt uchwały w sprawie uznania właściwości  Rady miejskiej do rozpatrzenia skargi Pani Iwony Jachimek z dnia 12.11.2012 na nieprawidłowości w Gminie Międzyzdroje w zakresie gospodarki finansowej 
28. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej za rok 2012.
29. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z realizacji zaleceń wynikających z protokółu kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskiej w 2011 r.
30. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2013.
31. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
32. Odpowiedzi na interpelacje.
33. Zapytania i wolne wnioski.
34. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
35. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
36. Zakończenie obrad.

Informacje o posiedzeniach komisji :
1. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się w dniu 18.12.2012 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
2. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się w dniu 19.12.2012 r. o godz. 9.00, wg odrębnego porządku.
3. Połączone posiedzenie komisji Rady 13.12.2012 r. o godz. 9.00 wg odrębnego porządku posiedzenia. 

Informuję, że zgodnie z praktyką przyjętą przy zwoływaniu sesji budżetowej brakujące  projekty uchwał, zostaną dostarczone odrębnie. 

PODSTAWA PRAWNA
 
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74  z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
       

Przewodniczący Rady Miejskiej
        w Międzyzdrojach
    Jan Magda


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
07 gru 2012

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
07 gru 2012, godz. 12:15

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
07 gru 2012, godz. 12:15