Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 16 grudnia 2021 r. o godzinie 11:00

ZAWIADOMIENIE

 

W dniu 16 grudnia 2021 r. (czwartek)  o godz. 11.00  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja odbędzie się w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2021.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/340/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2021 rok.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/357/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2021-2036.
  6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyzdrojów.
  7. Projekt uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Gminy Międzyzdroje oraz zwrotu kosztów podróży służbowej radnemu Gminy.
  8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia diet dla sołtysów i zwrotu kosztów podróży służbowych na terenie kraju.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (cz.dz. nr 591.4 o pow. 28,7 m2 na 5 lat przy ul. Kolejowej).
  10. Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego ,,Bon Seniora”.
  11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.
  12. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania cmentarza komunalnego w Międzyzdrojach i Lubinie.
  13. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii” na 2022 r.
  14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych„ na 2022 rok.
  15.  Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  16. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  17. Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.               

 

Przewodniczący Komisji:

KRGiB Józef Bogusław Sutyła

KSKiS Krzysztof Szlaski 

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, 1834)  zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
14 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
14 gru 2021, godz. 13:13

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
14 gru 2021, godz. 13:13