Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 16 grudnia 2021 r. o godzinie 11:00
ZAWIADOMIENIE
W dniu 16 grudnia 2021 r. (czwartek) o godz. 11.00 odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja odbędzie się w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.
Porządek obrad:
- Otwarcie połączonego posiedzenia komisji i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2021.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/340/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2021 rok.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/357/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2021-2036.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyzdrojów.
- Projekt uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Gminy Międzyzdroje oraz zwrotu kosztów podróży służbowej radnemu Gminy.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia diet dla sołtysów i zwrotu kosztów podróży służbowych na terenie kraju.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (cz.dz. nr 591.4 o pow. 28,7 m2 na 5 lat przy ul. Kolejowej).
- Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego ,,Bon Seniora”.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania cmentarza komunalnego w Międzyzdrojach i Lubinie.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii” na 2022 r.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych„ na 2022 rok.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.
Przewodniczący Komisji:
KRGiB Józef Bogusław Sutyła
KSKiS Krzysztof Szlaski
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, 1834) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
14 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
14 gru 2021, godz. 13:13
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
14 gru 2021, godz. 13:13