Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 17 listopada 2022 r. o godz. 10.00

ZAWIADOMIENIE

 

W dniu 17 listopada 2022 r. (czwartek)  o godz. 10.00  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja  odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego  

                w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, pok. 101-102.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
  3. Wnioski i  uwagi Radnych do protokołów z dnia 20.09.2022 r.
  4. Analiza przedłożonego projektu budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok i wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
  5.  Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  6. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  7. Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.               

 

 

Przewodniczący Komisji:

KRGiB Józef Bogusław Sutyła

KSKiS Krzysztof Szlaski 

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
14 lis 2022

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
14 lis 2022, godz. 14:15

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
14 lis 2022, godz. 14:15