Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 17 listopada 2022 r. o godz. 10.00
ZAWIADOMIENIE
W dniu 17 listopada 2022 r. (czwartek) o godz. 10.00 odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, pok. 101-102.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie połączonego posiedzenia komisji i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Wnioski i uwagi Radnych do protokołów z dnia 20.09.2022 r.
- Analiza przedłożonego projektu budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok i wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.
Przewodniczący Komisji:
KRGiB Józef Bogusław Sutyła
KSKiS Krzysztof Szlaski
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
14 lis 2022
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
14 lis 2022, godz. 14:15
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
14 lis 2022, godz. 14:15