Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia do postępowania pn. Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach

Ogłoszenie nr 510160934-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Gmina Międzyzdroje: Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562464-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Książąt Pomorskich  5, 72-500  Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyzdroje.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.ZP.271.13.2020.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: "Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach,", poprzez: " przebudowa oraz remont pomieszczeń demontaż istniejących urządzeń kuchennych demontaż wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie wyburzeń zgodnie z załącznikiem graficznym montaż drzwi wewnętrznych wykonanie podciągów i nadproży wykonanie nowych ścianek murowanych wykonanie wylewki betonowej oraz montaż wykładziny PCV tynkowanie ścian i sufitów malowanie ścian i sufitów montaż płytek podłogowych (pom. aneks kuchenny, WC, szatnia) i ściennych do 2,0 m wysokości (pom. aneks kuchenny, WC) montaż urządzeń sanitarnych (biały montaż + stelaże podtynkowe) montaż oświetlenia montaż elementów wyposażenia pomieszczeń - zgodnie z załącznikiem graficznym i opisem obudowanie stropu drewnianego od dołu systemem GKF w klasie REI 60 odporności ogniowej wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wody zimnej i ciepłej wymiana instalacji centralnego ogrzewania wymiana grzejników pod warunkiem spełnienia wymagań określonych obowiązującymi przepisami prawa. 2. Lokalizacja inwestycji: Zakres robót obejmuje część parteru obiektu ul. Kolejowa 33, Międzyzdroje, teren działki nr 179 obręb 21 Międzyzdroje Do ww. obiektu gmina Międzyzdroje posiada tytuł prawny - własność. Lokalizacja przedmiotowej instalacji jest określona w programie funkcjonalno-użytkowym na mapach. 3. Układ funkcjonalno-przestrzenny. Program funkcjonalno-żytkowy - "przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach". 4. Opis materiałów użytych do inwestycji Ogólne wymagania i Normy zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym. 5. Gwarancja i atesty Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na dostarczone urządzenia, regulamin użytkowania. 6. Pozostałe informacje Podane w programie funkcjonalno-użytkowym przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45332000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154143.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Andrzej Granat
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wolińska 17e 1
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowość: Kamień Pomorski
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197085.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197085.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284130.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Aneta Różańska

Data wytworzenia:
28 sie 2020

Osoba dodająca informacje

Tomasz Rychłowski

Data publikacji:
28 sie 2020, godz. 14:38

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Rychłowski

Data aktualizacji:
28 sie 2020, godz. 14:38