Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny 1/2 etatu

OGŁOSZENIE

 Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530)

 

Burmistrz Międzyzdrojów

           ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd  Miejski, Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje

II. Określenie stanowiska urzędniczego: Audytor wewnętrzny – 1/2 etatu.

III. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe;
  2. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak karania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
    1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
    2. złożenie, w latach 2003–2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
    3. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
    4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w pkcie 4, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:

  1. przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
  2. realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 813, 835, 1079, 1301 i 1488);
  3. nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623);
  1. posiadania jednego z certyfikatów wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. z 2018 r., poz. 1999 );
  2. nieposzlakowana opinia;
  3. znajomość przepisów m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. ochrony danych osobowych.

Wymagania dodatkowe: predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. przewidywany termin zatrudnienia: od 01.01.2023 r.,
    2. wymiar etatu: 1/2 etatu,
    3. praca w warunkach biurowych (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, prowadzenie rozmów telefonicznych), w pomieszczeniu znajdującym się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego oraz w terenie; zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
    4. budynek wyposażony w windy dostosowane do wózków dla osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem; na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niedowidzącym oraz niesłyszącym.

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.

VI. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie m.in.:

  1. Realizacja zadań, o których mowa w art. 272 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2022 poz. 1634), związanych z prowadzeniem audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim i jednostkach organizacyjnych gminy Międzyzdroje w sposób odpowiadający wymogom Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (tekst jednolity: Dz. U. 2018 poz. 509),
  2. Realizacja zadań audytowych, o których mowa w §20 ust. 2 pkt 14 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 2247) – dalej KRI.
  3. Wykonywanie zadań przypisanych Inspektorowi Ochrony Danych określonych w art. 39  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w Urzędzie Miejskim oraz pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy.
  4. Ponadto do obowiązków audytora będzie należało:
  1. zaktualizowanie Karty audytu oraz procedur opisujących funkcjonowanie audytu wewnętrznego;
  2. opracowywanie planu audytu wewnętrznego;
  3. prowadzenie akt bieżących i stałych audytu wewnętrznego;
  4. realizacja zadań audytowych zgodnych z przyjętym planem i zadań doraźnych, pozaplanowych na zlecenie Burmistrza Międzyzdrojów;
  5. wykonywanie czynności doradczych na zlecenie Burmistrza w sposób zgodny ze standardami audytu wewnętrznego.

VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),

3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,

4/ kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe,

5/ kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego,

6/ kopia certyfikatu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,

7/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu  z pełni praw publicznych*,

8/ oświadczenie kandydata o braku skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe* (osoba wybrana do zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia przed zatrudnieniem aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

9/ oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*,

10/ oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych* - dotyczy innych danych niż niezbędne, które wynikają z art. 221 § 1  Kodeksu pracy,

11/ oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach*.

Uwaga: List motywacyjny, cv i kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.

Wymagane dokumenty należy składać w  Punkcie Obsługi Interesanta (hol, wejście główne) Urzędu Miejskiego, Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu j.w. w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Audytor wewnętrzny - nr 19/2022” w terminie do dnia 13.12.2022 r. do godz. 15.30   (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym, kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, list motywacyjny, cv i kwestionariusz osobowy.

Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie, mailem  lub na adres do korespondencji o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl w zakładce Nabór na wolne stanowiska oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 91 327 56 63.

 

 

*) Druki oświadczeń i kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie są do pobrania na stronie www.bip.miedzyzdroje.pl (e-BOI).


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
19 NABÓR AUDYTOR -2022 (DOCX, 22.84Kb) 2022-12-01 13:54:55 5
ogloszenie audytor 20221201 (PDF, 215.31Kb) 2022-12-01 13:56:21 2
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nowińska

Data wytworzenia:
01 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
01 gru 2022, godz. 13:54

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
01 gru 2022, godz. 13:56