Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie z wykonania Budżetu Gminy Międzyzdroje za 2006 rok


Zarządzenie Nr 51/FIN/07

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 19 marca 2007 roku

w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2006 rok.

 

 Na podstawie art. 199 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz.2104 i Nr 169,poz.1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz.319, Nr 104, poz.708, Nr 170, poz.1217 i 1218, Nr 187, poz.1381 i Nr 249, poz.1832)

zarządza się, co następuje :

§ 1.Ustala się sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2006 rok , według którego:

 1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 23 064 942,51 zł wykonanie dochodów 23 527 057,51 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 ,

 2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 29 388 708,51 zł wykonanie wydatków 24 340 546,23 zł zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,

 3/ deficyt budżetu wynosi -813 488,72 zł 

4/ wolne środki na rachunku Gminy na dzień 31.12.2006r. wynoszą 5 534 664,41 zł

 5/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 288 206,00 zł wykonanie dochodów 1 228 343,04 zł zgodnie z załącznikiem nr 4,

 6/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 288 206,00 zł wykonanie wydatków 1 228 343,04 zł zgodnie z załącznikiem nr 5,

 7/ wykonanie zadań publicznych wynikających z porozumienia zawartego z Zarządem Powiatu Kamieńskiego w sprawie finansowania prac związanych z administrowaniem drogami powiatowymi zgodnie z załącznikiem nr 6,

 8/ zestawienie przychodów i wydatków zakładów budżetowych i funduszu celowego na sumę bilansową 5 078 774,09 zł zgodnie z załącznikiem nr 7 ,

 9/ informacja z wykonania wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy zgodnie z załącznikiem nr 8, 

10/ omówienie wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 9,

 11/ stan należności wymagalnych wynosi 2 864 384,17 zł zgodnie z załącznikiem nr 10,

 12/ stan zobowiązań wynosi 5 534 097,49zł, w tym wymagalnych 137 599,49 zł zgodnie z załącznikiem nr 11.

 § 2. Sprawozdanie , o którym mowa w § 1 przekazuje się :

 1. Radzie Miejskiej,

2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.

 § 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .

 § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
20 mar 2007

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
20 mar 2007, godz. 19:46

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
20 mar 2007, godz. 19:51