Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt Uchwały Budżetowej


( PROJEKT UCHWAŁY BUDŻETOWEJ)

Uchwała Nr ..../..../04

z dnia ....... 2004 roku

Rady Miejskiej w Międzyzdrojach

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2005 rok.

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558,

Nr 113, poz.984 i Nr 153,poz. 1271 i Nr 214, poz.1806,z 2003 r. Nr 80, poz.717, i Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203)

uchwala się, co następuje :

§ 1. Ustala się prognozowane dochody budżetu Gminy ( załącznik Nr 1 )

w wysokości 16 932 539 zł,

z tego :

1) dochody związane z realizacją zadań własnych ( załącznik Nr 2 ) 15 810 739 zł,

w tym :

  • dochody z opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów

alkoholowych (art.18¹ ustawy o wychowaniu w trzeźwości)

oraz za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

(art.11¹ cyt. ustawy),( załącznik Nr 3 )                                                      290 000 zł,

2)      dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej

oraz innych zadań zleconych ustawami ( załącznik Nr 4 )                         1 121 800 zł.

  

       § 2. Ustala się wydatki budżetu Gminy w wysokości

( załącznik Nr 5 )                                                                                                    18 762 314 zł,

z tego :

      1)  wydatki związane z realizacją zadań własnych ( załącznik Nr 6 )             17 640 514 zł,

            w tym :

-         wydatki związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki

i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ( załącznik Nr 7 )                290 000zł,

-         wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych

w drodze umów lub porozumień z jednostkami samorządu

terytorialnego ( załącznik Nr 9 )                                                                752 000 zł

2)      wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej

oraz innych zadań zleconych ustawami ( załącznik Nr 8 )                          1 121 800 zł

 

 

      § 3. Deficyt budżetowy w kwocie                                                             1 829 775 zł

zostanie pokryty  z kredytu długoterminowego.

 

     

     § 4. Ustala się przychody budżetu Gminy w wysokości                                      2 902 460 zł

1)      długoterminowy kredyt                                                                                  1 829 775 zł

2)      inne źródła (wolne środki)                                                                             1 072 685 zł  

 

    § 5. Ustala się rozchody budżetu Gminy w wysokości                                        1 072 685 zł,

z przeznaczeniem na :

    1)  spłatę rat pożyczki z  NFOŚ i WFOŚ w wysokości                                          113 332 zł,

    2)  spłatę rat kredytu z BGŻ w wysokości                                                              959 353 zł.

   

     § 6. Ustala się rezerwę ogólną w wysokości                                                         140 000 zł.

 

     §7. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne określone

w załączniku nr 10 do uchwały.

 

    § 8. Ustala się plany przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz przychodów i wydatków środka specjalnego, zgodnie z załącznikiem Nr 11 i Nr 12 do uchwały.

 

    § 9. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska

i Gospodarki Wodnej zgodnie z załącznikiem nr 13 do uchwały.

 

    § 10. Ustala się dotację celową dla  zakładu budżetowego- Zakład

Wodociągów i Kanalizacji - z przeznaczeniem na budowę stacji uzdatniania

wody w łącznej kwocie  250 000 zł.

 

    § 11. Ustala się dotacje celowe  na zadania publiczne wykonywane przez podmioty

nie zaliczone do sektora finansów publicznych  i nie działające w celu

osiągnięcia zysku na realizację zadań :              

1)      dofinansowanie opieki nad dziećmi w ramach Gminnego Programu

Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych 

w łącznej kwocie                                                                                                96 000 zł,

2)      działalność statutowa na rzecz osób uzależnionych i współuzależnionych

oraz ich rodzin  w łącznej kwocie                                                                         25 000 zł,

3)      dofinansowanie działań promocyjnych na rzecz Gminy podczas  imprezy

kulturalnej pt. ”Festiwal Pieśni Chóralnej” w łącznej kwocie                           35 000 zł,

4)      dofinansowanie działań promocyjnych na rzecz Gminy podczas imprezy

kulturalnej pt. „Wakacyjny Festiwal Gwiazd” w łącznej kwocie                      45 000 zł,

5)      dofinansowanie zadań w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz

      organizacji imprez rekreacyjno-sportowych w celu promowania

      i rozwoju kultury fizycznej w Gminie Międzyzdroje

w łącznej kwocie                                                                                                63 000 zł.

 

 

    § 12. Ustala się dotacje dla pozostałych jednostek sektora finansów

publicznych na realizację zadań z zakresu :

1)      ochrony środowiska  ( dotacja przedmiotowa dla Związku Gmin

      Wyspy Wolin ) w łącznej kwocie                                                                   120 000 zł,

      2)   bezpieczeństwa publicznego ( dotacja celowa dla Komendy Powiatowej

      Państwowej Straży Pożarnej)  w łącznej kwocie                                              25 000 zł.

 

                                                                

      § 13. Ustala się dotację na finansowanie wspólnego zadania realizowanego w drodze

umowy przez Województwo Zachodniopomorskie pod nazwą „ Przebudowa drogi

nr 102 w m. Międzyzdroje” w łącznej kwocie                                                           752 000 zł

 

    § 14. Ustala się dotacje dla  instytucji kultury( art.28 ust. 2 ustawy o organizowaniu

i prowadzeniu działalności kulturalnej ) przeznaczone na :

1)      działalność kulturalną (utrzymanie obiektu i koszty prowadzenia działalności

Międzynarodowego Domu Kultury) w łącznej kwocie                            261 000 zł,

      2) działalność kulturalną (utrzymanie obiektu i koszty prowadzenia działalności

Miejskiej Biblioteki Publicznej ) w łącznej kwocie                                        215 000 zł.

 

 

   § 15. Ustala się dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań z zakresu

administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami  w łącznej kwocie    10 000 zł.

 

   § 16. Ustala się prognozę łącznej kwoty długu na lata 2005 – 2013 zgodnie z załącznikiem nr 14 do uchwały.

 

 

   § 17. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań w roku budżetowym

do łącznej kwoty 100 000 zł.

 

   § 18. Upoważnia się Burmistrza do :

1)      dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2)      przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków kierownikom jednostek organizacyjnych.

 

   § 19. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005.


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
15 lis 2004

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
15 lis 2004, godz. 10:30

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
15 lis 2004, godz. 10:30