Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2007r.


Zarządzenie Nr 40/FIN/08

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 12 marca 2008r.

w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2007r.

 Na podstawie art. 199 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych ( DZ.U. Nr 249, poz. 2104;zm.Dz.U. Nr 169, poz.1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz.708, Nr 170, poz.1217 i 1218, Nr 187, poz.1381, Nr 249, poz.1832 oraz z 2007r. Nr 88, poz.587, Nr 115, poz.791 i Nr 140, poz.984) 

zarządza się, co następuje :

§ 1.Ustala się sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2007 rok ,według którego:

 1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 30 461 240,34 zł wykonanie dochodów 30 983 318,30 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 ,

 2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi  276 927,68 zł wykonanie wydatków 31 774 841,86 zł zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,

 3/ wykonanie wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy zgodnie z załącznikiem nr 4,

 4/ wykonanie wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych zgodnie z załącznikiem nr 5,

 5/ wykonanie przychodów i rozchodów budżetu zgodnie z załącznikiem nr 6 

6/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 429 274,00 zł wykonanie dochodów 1 273 495,58 zł zgodnie z załącznikiem nr 7,

 7/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 429 274,00 zł  wykonanie wydatków 1 273 495,58 zł zgodnie z załącznikiem nr 8,

 8/ wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego zgodnie z załącznikiem nr 9,

 9/ zestawienie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz funduszu celowego na sumę bilansową 5 996 858,11 zł zgodnie z załącznikiem nr 10 ,

 10/ wykonanie dotacji przedmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 11,

 11/ wykonanie dotacji podmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 12,

 12/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 13,

 13/ omówienie przebiegu wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 14 ,

 14/ stan należności wymagalnych wynosi 2 963 268,30 zł zgodnie z załącznikiem nr 15,

 15/ stan zobowiązań wynosi 5 217 307,97 zł, w tym wymagalnych 8 716,23 zł zgodnie załącznikiem nr 16.

 § 2.Informację , o której mowa w § 1 przekazuje się :

 1. Radzie Miejskiej,

2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.

 § 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .

 § 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wanda Konarzewska

Data wytworzenia:
12 mar 2008

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
20 mar 2008, godz. 08:53

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
20 mar 2008, godz. 08:56